امام جمعه نیر: ترور ۷ تیر نقطه بی آبرویی آمریکا و حامیان ترور است
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
کاهش سن مصرف مواد مخدر نگران کننده است

 امام جمعه شهرستان نیر گفت: هفتم تیر در تاریخ ملت ایران به نقطه عزت و شرافت و در نقطه مقابل به نمایش بی آبرویی تمام عیار برای نظام های استکباری، آمریکا و تروریست ها تبدیل شده است.

 

به گزارش ارتاویل نیوز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: کمتر کسی است که تاریخ ننگین تروریست های کوردل را در کشتن بهترین نیروهای این کشور از رئیس جمهور گرفته تا اقشار مختلف جامعه فراموش کند و امروز همین ملت که خود از ترور ضربه های بسیاری دیده است به حمایت از تروریست ها متهم می شود که این جای خنده دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا امروز وظیفه سنگینی را در احقاق حق واقعی مردم و رفع تظلمات دارد، گفت: هرچند دستگاه قضا با کمبود امکانات و منابع انسانی رو به روست اما باید هدف اصلی خود را رسیدگی سریع به پرونده ها و بالاتر از آن امر پیشگیری از وقوع جرم قرار دهد.

مقدسی با تشریح اینکه دستگاه قضا می تواند تزریق کننده آرامش و اطمینان بخشی به افراد جامعه بوده و زمینه یک حرکت تحولی را فراهم بیاورد، افزود: در صیانت از حق و حقوق ملت همه به ویژه دستگاه قضا باید از تمام وجود خود مایه بگذارد تا اجازه ندهد عده ای به دنبال کسب منافع خود باشند.

خطیب جمعه نیر با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکا از گروه داعش در سرنگونی دولت عراق، بیان کرد: اینکه منافقان نیز با داعش همسو شده اند پرده از هویت آنها باز می کند و به معنای واقعی تجزیه عالم اسلام به ویژه امت عراق را در پیش گرفته اند.

وی تصریح کرد: مردم عراق با اتحاد و انسجام اقوام و گروه ای مختلف این کشور می توانند به راحتی بر داعش غلبه کنند به شرط آنکه از نفاق و تفرقه به دور باشند.

امام جمعه شهرستان نیر با اشاره به نزدیکی ماه رمضان و فضائل این ماه گران سنگ گفت: احسان و نیکوکاری در این ماه توصیه شده و همه باید به رویی گشاده، قلبی سلیم، حلیت و بخشش از آلودگی ها و گناهان وارد ماه رحمت و غفران الهی شویم و از هرگونه غل و غش به دور باشیم.

مقدسی اظهار کرد: در این زمینه و در ارزشمندی ماه رمضان بهتر است مومنان احیای امر به معروف و نهی از منکر و عمل به آن را فراموش نکنند تا بتوانیم در سایه احیای این فریضه واجب الهی که از هر عبادتی بالاتر است شر و فساد را از جامعه خود دور کنیم.


نظرات شما عزیزان:

هادی محمودی
ساعت0:36---7 تير 1393
با سلام اگر ام کان دارد شما هم کد لو گوی سایت خود را برای بنده ارسال کنید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 7 تير 1393برچسب:, ] [ 1:29 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 114886
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1